, hemma i ström

2010-10-10 / 19:24:12
Åter på brottsplatsen.. Har varit hemma i några ynka timmar och saknar de redan..
Hur ska jag klara mig enda till lördag innan jag får åka tillbaka?
Måste verkligen se till att hålla mig sysselsatt och hitta på roliga saker den här veckan så tiden går snabbt..

Gårdagen var mys. Först lite häng på stan i fint sällskap, gomiddag med Sofia sedan filmmys hos Amanda.. Fast vad som hände med filmen det är frågan?
Ljudet ville inte funka så vi fick skippa filmen, prata och äta godis istället! inte helt fel..
Vart en massa mys enda in på småtimmarna, gillas!

Dagen har inte bjudit på särskilt mycket.. Lämnade staden vid halv tolv och åkte med Emilinda hem till Ström.
Väl hemma la jag mig i soffan och kollade på reprisen av Idol från i fredags. Lyckades även somna en stund först i soffan, sedan la jag mig en stund i sängen.. Trött tjej!

Har nyss ätit en god middag a' la Mamma!

Och här är jag nu..

Ska försöka ta tag i pluggandet. Har ju som sagt naturprov på onsdag :/ Uscha!

På återseende..

PUSS

lycka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback