, "lilla du"

2010-10-08 / 00:04:17
Nu e jag hur trött som helst kan jag lova..
Har precis borstat tänderna, gnällt en aning till Sofia och nu är jag redo att sova.

Dagen har varit bra. Hälsade på bror i några timmar och pratade massa strunt. Sen mötte jag upp Sofia och Emilinda för att äta på Pause.. Efter någon timme på Pause och Sofia begett sig tillbaka på jobbet, bestämde jag och Emilinda oss för att gå på bio. I rymden finns inga känslor såg vi. En riktigt bra film faktiskt.. Fick några fnissattacker där ibland.:p Filmen var tydligen inspelad i Sollefteå också, det visste jag inte. Så vart nästan lite nostalgisk där ett tag.. Efter bion har jag fikat hos Sofia och tokat oss lite på fejjan! förstår tydligen ingenting, lilla jag..

Nu ska jag krypa i säng.

Imorgon väntar en ny dag, med nya möjligheter.. Tro mig ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback