, lovely friday

2010-10-15 / 14:28:16

Som jag längtat efter denna dag och nu är den här. Underbart!
Kom nyss hem från täxan. Är ny duschad och här sitter jag nu..
Funderar på att städa undan kläderna från rummet så det ser någorlunda ut när släkten kommer i eftermiddag..
Efter en förhoppningsvis trevlig och god middag åker jag som sagt vidare till staden :) finfint !
Hade planerat in en heldag med Emilindaskrutt imorgon men verkar få klara mig utan henne några timmar då hon ska dömma hockey, tråkigt!
Men jag överlever, hoppas jag! Vad som händer på kvällen återstår att se.. Något trevligt tippar jag på :)

För övrigt så fick jag ett fruktansvärt efterlängtat samtal igår från min gos J i Övik. Gissa om jag blev glad? Som jag förmodligen sagt tusentusen gånger så saknar jag dig mycket!

Nä nu skriker mina ben efter lotion. Dom är fruktansvärt torra och svider som jag vet inte vad.. uscha! nu är det synd om mig kan jag lova :p

Aja på återseende

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback