, lycka x 3

2010-10-13 / 16:33:41
¹ HAHAHA! Alltså sandra henrietta sannemo? Vad i tusan oroade jag mig för?
När ska jag lära mig att inte stressa upp mig i onödan? Kanske inte full pott på provet, men helt klart godkänt. Så nu är jag nästan arg på mig själv att jag varit så nervös. Men men, nu är det gjort så det är skönt!!

² Håkan Hellström!! Vilken man! Hans nya skiva kom idag och jag gillargillargillar den! PUSS


ett signerat ex, lycka!

³ Finfinfin!

Så nu kan jag koppla av resten av dagen, gud så skönt!

Ikväll blir det mys hos Fröken Strandh och Alicia med bra tjejer. Kika Grey's o så. Mysigt!


Dagens låt-tips: Regina Spektor - Laughing with


 
Dagens outfit


Min kappa som jag köpte igår, fin va?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emilinda

du glömde lycka x 4!

2010-10-13 @ 17:05:23
URL: http://emilindawallin.blogg.se/
Postat av: S

Vad är de då? Att jag snart får träffa dig? :D

2010-10-13 @ 17:50:08
URL: http://sandrasannemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback