, sovmorgon

2010-10-03 / 18:43:57
Kan man lugnt säga.. Vaknade vid tre idag, när grannflickorna kom och plingade på :p

Gårdagen var bra! Tack för det flickor..
Började med middag på strömvallen med laget, mysigt! sedan stannade fem tappra själar kvar, (jag,ida,Malissa,Magda och Emelie) för att sedan gå vidare in på byn. Vid elva tiden begav vi oss på folkets hus för att skaka lite rumpa. Vet inte om det är bra eller dåligt, men nog är ström ström alltid. Man kan ungefär förutspå vad som ska hända och inte hända. Men det är lite av charmen med att gå ut här..
Blev även lite av en avskedsfest igår. När kvällen led mot sitt slut var det dags att ta farväl av Malissa. Riktigt tråkigt faktiskt! Men vi får åka över och hälsa på henne:) Har varit hur kul som helst att ha henne i laget, hon är en toksöt tjej som alltid är glad..

Från det ena till det andra.. Idol!
i ett tidigare inlägg skrev jag att Daniel var min favorit. Jag såg inte programmet i fredags, så till min stora lycka hade han gått vidare! Wihoo!:D
Även min andra favorit Olle gick vidare.. han är för bra alltså, så sjukt fin röst!
För som även med elitserien, måste man ha två att heja på. När det går dåligt för den ena hejar man på den andra ;)

Hade nog inte mer att tillägga just nu, vill inte att inlägget ska bli kilometer långt nämligen..


Grattis ÖHC, ännu en trepoängare och ett ordentligt skjut i målskillanden!


Dagens låt-tips: Boris Gardiner - I wanna wake up with you


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback