, tråktorsdag!

2010-10-28 / 13:15:44
Den här dagen är den tråkigaste på hela veckan, utan tvekan!
Har inget, förutom skolarbete att göra och jag vill bara att tiden ska gå fort. Så jag får fredag och får åka in till massa finisar i staden. Men imorgon kommer jag :)
Lovar för övrigt Josefine att jag ska komma in o hälsa på dig i helgen! som sagt, va ett tag sen nu :D

Va iofs in till stan igår och kikade hockey. Inga kommentarer om matchen. Men ÖHC vann iaf, duktig dom! Grattis :)

Nä nu ska jag:
- klä på mig
- ta en promenad med mamma
- börja på mitt historiaarbetet
- ta en paus och färga utväxten(värsta som uppfunnits)
- fortsätta med historian
- sova
- FREDAG!!

Uppdaterar kanske senare..
Börjar tycka att bloggandet e lite halvtråkigt. Lite respons med en kommentar lite då och då skulle göra det mycke roligare! Tack på förhand ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback