, Wäääh !

2010-10-19 / 15:33:24
Uscha vad mitt hjärta nyss knöt sig.. Tårarna ligger nära till nu kan jag lova..
Min finfina bästa J var nyss här en liten stund och som jag saknat henne! var huuur länge sen som helst, Yran tror jag bestämt?
Osså fick jag träffa henne i ungefär 30 minuter. Vad är de? För nu vet jag att det dröjer flera veckor igen innan vi ses igen och jag saknar henne redan !
Alla som känner mig väl vet att jag har fruktansvärd separationsångest and it hit me hard this time!
John Mayers Free Falli'n är på repeat och jag kan inte sluta längta ihjäl mig tills Emilinda kommer om några timmar så jag ler igen.. Josefine mitt älskade hjärta, stanna hemma snälla!

Helgen den 5-7 november hoppas jag verkligeverkligenverkligen att jag kan komma upp!
står inte ut med det här.. Meningen är ju att vi ska ses ofta väl!?
Trodde jag skulle bli glad när jag fått träffa mitt hjärta men det blev bara värre!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emilinda

vi åker upp tillsammans, ja är ledig då!?! :D <3

2010-10-19 @ 21:38:38
URL: http://emilindawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback