, happygirl

2010-09-07 / 18:05:01

Mitt senaste inlägg, innan Sofias Söta inlägg, är som bortblåst nu..
Personen i fråga är fortfarande inte värd särskilt mycket, men jag ska inte lägga någon som helst energi på det där!

Numera är jag en happygirl och jag hoppas det håller i sig :)

Helgen gjorde susen för mitt humör kan jag lova. Fick umgås med mina flickor och bara ha det allmänt jättemysigt!
Vart som sagt bio på fredag Med Emilinda. Sedan hämtade vi fröken IngeB och kollade på landskamp. mysmysmys! Gillar dom ja!
Lördagen gjorde jag som sagt staden med Sofia innan vi mötte upp Emilinda för att se på ÖHC. Kallt som vanligt, men roligt att de iaf.
När vi kom hem efter matchen svira vi om för en spontan utgång. Blev godmiddag hemma hos E innan vi gav oss av till Arre och sedan vidare till Olles. Kan lova att jag var fruktansvärt glad där ett tag, men tror Emilinda nästan var gladare än mig :p KVällen var mycket lyckad tycker jag.  Förutom att fröken EW blev lite less och gick hem tidigt:/ Men jag och sofia höll igång och somnade nog inte förrän klockan var 5. På söndagen vaknade jag vid halv 11, otroligt trött tjej då kan jag lova. Sen bjöd dagen på ÖHC match igen, hemfärd och sedan inte särskilt mycket mer..
Igår, måndag, klev jag upp vid 7. Hade samhällslektion i en knapp timma innan jag åkte in till staden, igen.
"vår" lille hund skulle opereras, stackarn! Men operationen gick bra som tur va..
Medan lillen opererades åkte jag, mormor och mamma till käre bror min och fikade lite. Gick även på stan en stund, hittade ett par riktigt snygga braller till Bob också!
Sedan vid halv 5 hämtade vi Snuff innan vi åkte hem igen. Blev en snabbvisit till staden. Kunde inte riktigt hålla mig därifrån :p
Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Klev upp halv 1 tror ja. Duschade, födelsedagsfika hos morbror och här är jag nu. Har visserligen träning kl 7 men mer än så lär nog inte denna tisdag bjuda på.
Men glad är jag ändå!

Uppdaterar er kanske ikväll eller imorgon om hur resten av veckan ser ut.


Dagens låttips : Oskar Linnros - Genom Eld


PUSS


Kommentarer
Postat av: sofie.

älska genom eld :)

2010-09-07 @ 23:25:45
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback