, hey monday

2010-09-13 / 19:08:30

Usch o usch sicken trött fröken jag varit idag..
Är nog egentligen t.o.m för trött för att skriva blogg, så tänker inte uppdatera särskilt mycket om vad som hänt sedan jag skrev sist..
Synd för er! Mycket bra har jag haft det sen jag skrev sist kan jag iaf lova!

I morse struntade jag i mina lektioner, dåååååligt sandra jag vet!
blev väckt kl 12.55 av mamma!? och jag gick o la mig kvart över 10 igårkväll. E de normalt att sova så mycket?
Efter de har jag varit ut och gått en långpromenad, handlat och här är jag nu..

Finns så mycket jag vill skriva, men orkar inte..
Får bli ett långinlägg någon annan dag.


Börjar tagga 8 oktober nu ja! EMMA SKOGLUND kom hem nu!


Jag har dom bästa bästa vännerna i heeela världen! Så de så!


dagens låt-tips: miss li - dancing the whole way home


Livet leker just nu och jag älskar de! PUSS





Nöjdtjej90



Brabrabratjejer




Bra-saknad-söttjej



Toksöt-saknadtjej
KOM HEM!



Fin-bratjejen



GLAtjej



Gammbilden, men jag älskar den


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillar också gammbilden! :) <3

2010-09-13 @ 23:02:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback