, huvudvärk is the shit?

2010-09-21 / 14:50:11

då var det tisdag, igen.. tiden rusar iväg..

En sak som dock inte verkar vilja rusa iväg är min jädrans huvudvärk..
Snart är det tillåtet att skratta, även om jag inte tycker att det är rolgit såhär i efterhand.
Men på matchen i lördags, skulle jag nicka en boll fram till Erika. Och dom som känner mig, vet att jag är lite halvrädd för att nicka och därmed blundar i samma sekund som bollen kommer mot mitt huvud. Detta gjorde så att jag fick bollen på ögat istället på pannan. vilket i sin tur ledde till att jag tydligen fått en hjärnskakning?!?
Så jag har haft huvudvärk i höger hjärnhalva och en väldans spänningsvärk i nacken sedan dess. Och den verkar inte vilja försvinna. Det är jobbigtjobbigt! Jag kan inte sitta vid datorn längre än 20 minuter typ, innan jag måste lägga mig och vila. BLÄ!

Har nyss varit och solat lite, nu dricker jag te och snart ska jag laga köttfärssås och spaghetti till middag.

börjar närma sig torsdag, vilket innebär Östersund. PUSS!


Dagens låt-tips: Mike Posner - Cooler than me



PUSSSSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback