, lördag

2010-09-04 / 10:23:24
helt otroligt att jag är vaken, duschad och fixad kl 10 en lördag. Skräll!
Blev väckt kl 09.00 av att Sofia ringde mig, som överenskommet. och nu ska vi snart göra stan, ÖB, lillänget osv.. Vuxet jag vet! :)

What's up with phonecalls in the middle of the night Man!? Inte okej!

Vissa människor.. För övrigt avskyr jag folk som ljuger, så sluta med det! Sluta även sprida falska grejer! Inte okej!

Japp, så nu vet ni ungefär hur pass nöjd jag är idag. Idiot!

Hoppas verkligen Sofia skýndar sig hit NU. Så hon kan få mig på bra humör. och att fröken Wallin slutar snart så hon kan få mig på andra tankar, tack!

blä blä blä.. Du är inte värt mycket just nu alltså!!

Dagens Låt-tips: E.M.D - Save Tonight

Ha en bra dag läsare, för det tänker jag ha!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback