, men less-trött-glad-tjej

2010-09-08 / 09:41:25

Det är jag idag de..
Klev upp halv 8 för att bege mig på skolan. Blir så fruktansvärt less över o kliva upp så tidigt när vi sedan bara har 30 min helt onödig lektion! Blä!
Men en sak som känns rätt bra är att Historia planeringen ser ut likadan som förra terminen. Vilket betyder att jag redan gjort en del av de arbetena, lättsamt!
Känner mig faktiskt hyfsat motiverad att läsa klart dom här kurserna nu, bra sandra!

Även fast jag var tvungen att kliva upp så tidigt helt i onödan så är jag en glad tjej! Gillar livet ja, du då?

Onsdag idag, alltså bara två dagar sen är det fredag och jag får träffa min finflicka emilinda igen. Puss på de!

Idag ska jag luncha med Magda. Prata lite strunt om allt och inget. Efter det ska jag träffa Mathilda, strosa runt på byn och byta en jacka. Sedan ska jag, för att min mamma ska bli nöjd, städa bort alla kläder på mina rum. Lovar dock inget angående städandet, men ska försöka!


Dagens låt-tips: Boris Gardiner - I wanna Wake uo with you

PUSS





Mathilda och jag
Coolatjejer90 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback