, mycket måndag

2010-09-27 / 13:54:01
Klev upp vid 7 i morse, begav mig på skolan för samhällslektion Vilket inte kändes särskilt givande egentligen faktiskt, men men jag var duktig och gick dit iaf!
Efter de har jag slappat i soffan då jag har en fruktansvärd nacke och ont i huvvet.
Har även lekt teliatekniker nyss. Så nu har vi trådlöst bredband, tack vare mig! duktig ja!

Gårdagen spenderades som sagt med Fröken Wallin och en del av tiden på Z-hallen. Där ÖHC än en gång fick spö, vad händer? Ordentlig skärpning nu!
Insåg när jag satt i bilen på väg hem till Ström igen att jag verkligenverkligen vill bo i stan. Tänk att få träffa min fina Varje dag! Hur underbart skulle inte livet vara då? Känner att jag måste styra det där inom en väldigt snar framtid. Så fort jag är klar med studierna så jag kan jobba..
Men jag åker nog tillbaka till stan i helgen igen, kan inte hålla mig därifrån. Undran som flundran om Bästfröken EW har plats för mig i helgen? Vad säger du? :)


Dagens låt-tips: Familjen - Det snurrar i min skalle


Igår när jag kom hem såg jag på Jakten på lycka. Kära läsare, ni måste se den! Jag har sett den några gånger men den är lika bra varje gång. Fruktansvärt fin film. Väldans sorglig också, men det är de som gör den så fin. Det är en verklighetsbaserad film som Ni måstemåstemåste se, tro mig!
Sen gör det inte saken värre att det är min absoluta favirtskådis som är i huvdrollen heller. Will Smith!





PUSS


Kommentarer
Postat av: Emilinda

jag säger: jag jobbar 7-21 på lördag och 12-21 på söndag! :p så valet är ditt om du vill bo på detta tomma hotell eller ej! ;)

2010-09-27 @ 14:47:48
URL: http://emilindawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback