, Nu är det inte Sandra som skriver

2010-09-06 / 23:02:49

Nej tänk för att de är de inte ;) Det kan vara farligt när kompisarna
vet ens lösenord. Men Sandra brukar ju ha lite roligt på min facebook
också, så de här gör ingenting ;) Nu ska jag inte skriva ett helt inlägg
om huuuur bra hon är och bla bla bla. För det vet hon redan om så jag
behöver inte berätta det för alla andra!! Tycker verkligen att fröken Sannemo
ska fundera en och två gånger på att flytta till stan snart. Börja söka lägenhet
och jobb NUNUNU!!! Tänk vad roligt vi skulle ha de, du jag och Emilinda.

Nu ska jag logga ut från din blogg, vem vet jag kanske skriver någon mer gång ;)
Om du inte byter lösenord! Haha!!

Sandra, jag vill bara säga en sak till dig just nu: LYCKA TILL!! De kommer bli skit bra :D




// PUSS SOFIA http://sofiaingebrigtsen.blogg.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback