, Östersund here i come

2010-09-30 / 11:28:08
Snart så, då åker jag mot finare bredgrader!

Gruvar mig redan för hemfärden på lördag. Känner att jag gärna kommer vilja stanna i stan då. Men men..
Vi har ju lagfest, så klart jag ska hem :)
Med lite tur kommer min saknade snuttis J hem. Får jag gosa lite med henne istället!!

Idag ska jag o Emilinda på Mio först, sen ska vi se när Anna mannekängar.. Sen får vi se vad det blir för mys ikväll :)
Imorgon blir det en girls night out, taggtaggtagga! Skoj som aldrig förr ska vi ha! så de så..

Nä nu kurrar magen efter lite frukost, kan vara på tiden..

dagens låt-tips: Marina and the Diamonds - I am not a robot

Ha en bra dag vänner!

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback