, segt

2010-09-30 / 13:36:50
Som jag skrev igår så strulade batteriet på min bil. Vilket gjorde att den blev helt strömlös och allt nollställdes typ.. Så Airbagen dog också och måste "aktiveras" igen innan den kan funka. Vilket tydligen bara skulle vara ett knapptryck och sen var den klar. Så nu är min bil på Volvo i väntan på att dom ska få tid att fixa den. Sen bär det direkt vidare till Stan det kan ni ge er på..
dom sa att det inte skulle vara någon fara att köra dit även fast den där lampan lyste. Men åkrädd som jag är och livrädd för att krocka så sätter jag mig inte i en bil utan airbag, så e de bara. Därför får jag vänta en stund med att åka..

Oj vilket inte intressant inlägg, men kände att jag var tvungen att fördröja tiden med någonting :p

Aja, Hörs hej!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback