, strike

2010-09-24 / 18:42:49
Ikväll kära läsare blir det bowling. Ska bli riktigt kul! med tanke på att jag kommer vinna så blir det ännu roligare. Eller? ;) Hur som helst så kommer det bli en bra kväll, det vet jag!

Från det ena till det andra.
Mitt absoluta favoritställe att knäppa kort på är Sofias toalett.. Visst, det är lite fjortis men ack så roligt.
Jag är långt ifrån fotogenisk så resultatet blir inte det bästa, därav gör jag gärna till mig på kort. Så jag har något att skylla på ;) Men ljuset är alldeles utomordentligt där inne. Plus att man får spana in en ordentlig snygg medan man är där inne också! TÖNT-varning, jo tack jag vet! Nu tänker ni säkert, " sådär höll man på i högstadiet." Men jag vet att alla ni också tar egobilder, så de så! ;)

Men Joel Kinnaman e mums han. Punkt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback