, Torsdag snart Fredag

2010-09-02 / 22:11:14
Snart är torsdagen över.. Shit så tiden rusar iväg. Men inte surar jag över de. För imorgon är det Freeeeeeedag, wiiie :) Då får jag mysa med emilindamin!
Vi ska gå och kolla på bio, det blir Grown ups.. får vi se om den är så rolig som jag hört :)

Dagen har varit lugn och det gillar jag!
vaknade vid 10 då jag fick ett sms av Mathilda att hon ville träffas över en fika. Och det kunde jag inte tacka nej till heller. Så jag klev upp, gjorde mig i ordning, åt frukost innan hon kom och plocka upp mig :)
Blev lite småprat och te på Simon en bra stund innan vi sedan strosa runt i storström. Lyckades givetvis göra av med en hel massa pengar även här, hur lyckas jag?
Köpte ett silverschampoo från Joico och lite andra smågrejs.. Så nu ska jag bli kall i håret, lagomt till vintern.
Hittade även, tro det eller ej, en tröja som jag skulle vilja ha och en skinnjacka men känner mig inte ha råd! Så är det när man e student, Suck!
När jag kom hem, klippte jag gräsmattan. Skräll!! Jag e duktig ja..
vid 18.30 åkte jag sen ner på vallen för träning. vilket skämt! Vi var hela tre stycken! Tre tappra själar. Jag, Magda och Malissa. Men vi gjorde det bästa av situationen. Började med att vi sprang lite, sköt sedan på Magda, nötte lite hörner och teknikgrejer. Efter ungefär en timme enades vi alla om att vi var förtjänta av en glass. Så vi tog Magdas raggartraktor ut på OK o köpte glass. Kära läsare, vilken fruktansvärt god glass vi köpte! En ny sorts Magnum. Ni måste testa den.. Den hette Magnum Gold och var vaniljglass med kolasås och choklad. Mums!
Insåg en sak ikväll, Jag är Inte bra på engelska. Måste verkligen träna på de alltså. Malissa må ju skratta inombords när jag pratar med henne :p

Vill i alla fall skänka ett Stort Tack till min käre far, även om han förmodligen inte ens läser det här! Men vill att alla ni ska veta hur snäll han.. När jag kom hem var min bil både tvättad och fulltankad inför avfärden till östersund imorgon.. Hur snällt är inte de? Han hade även köpt en skiva till mig som jag kunde lyssna på när jag ville bli glad. Ska bli spännande att höra vad det är för någon :)
Så imorgon kommer jag glänsa igenom staden i min fina röda bil! Ser ni en röd blixt som drar förbi är det förmodligen jag ;)

Men nu ska jag ta mig en kopp te, läsa lite och sedan krypa i säng så jag får fredag någon gång :)

Först dagens låttips : John Mayer - Free Fallin'

Sov gott!

PUSS



Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback