, trött tjej

2010-09-23 / 09:09:42
torsdag morgon, värre än på länge.
Så sjukligt trött och fortfarande en bedrövlig huvudvärk! när ska den ge med sig?

Vi kom hem till Strömsund ungefär vid 01.00 i natt. Somnade så fort jag la huvve på kudden. Väckarklockan ringde i morse 06.58. Tror du jag va pigg på att kliva upp då eller? njae!
Men jag tog mig upp och här är jag nu, i kassan på banken. Om 8 ½ slutar jag, sedan bär det av mot staden. PUSS på de!

Matchen igår är förmodligen en av de sämsta matcher jag sett i hela mitt liv, i en av Sverige absolut kallaste ishallar. Vilket betyder att den var riktigt dålig! Iaf om man höll på ÖHC. Vette tusan vad dom höll på med i första perioden. I slutet av andra verkade dom åtminstonde vilja rycka upp sig, sen hur bra det gick vet jag inte riktigt. Dom lyckades iaf ta igen tvåmålsunderläget och matchen slutade 6-6 innan förlängningen. Sedan en förlängning utan mål vilket ledde till Straffar där Njurunda drog längsta strået. Tycker dock dom var förtjänt av den extra poängen, så Grattis till dom!
Nu är det bäst att ÖHC laddar om och är ordentligt taggade till på söndag om dom ska kunna ta några poäng mot Hudik. Vi håller tummarna!
Aja, nu ska jag sluta tråkskriva om hockey i min blogg. Tror inte att det är sörskilt många av er som ens är särskilt intresserade av det :p


Dagens låt-tips: Tamarma - Everything to me


PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback