, tusentusen läsare

2010-09-23 / 12:57:32

nej så är inte läget.. Har inte så många läsare. Hur ska jag kunna ändra på de?
Visst jag har kanske inte världens roligaste blogg, men några mer läsare skulle jag ändå vilja ha.
Ge mig lite tips på vad ni vill att jag ska skriva. Ställ frågor eller vad som helst :)
Mer läsare och mer kommentarer vill jag ha!!


Mycket riktigt, som jag befarade. 45 min lunch räckte inte till på långa vägar. Suck!
Känns som vi inte ens hann halvvägs i våra djupa diskussioner. Men vi får allt se till att träffas snart igen och då en betydligt längre stund än 45 min. Så vi hinner prata igenom alltalltallt!

Nu är det bara 4½ timmar tills jag slutar. Måtte dom gå snabbt, för jag vill ha helg nu!!!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback