att älskas utav dig

2011-04-26 / 10:49:46
Vill börja med att berätta för alla att jag har världens bästa pojkvän och jag älskar honom!

Vi har haft en alldeles perfekt påskhelg och jag och hela min kropp sprudlar av glädje nu för tiden..
Att få vara här i stan, mest varje dag i veckan, få somna och vakna bredvid honom gör att jag kan gå och le oavbrutet varje dag.. Ja jag är helt enkelt lyckligast i världen som har honom! puss



Tänkte skriva en liten kort summering av vår påskhelg, men inte just nu.. Får bli senare idag!
Kl 15.00 har jag en arbetsintervju. Håll tummarna!

Uppdaterar senare

PUSS

victor ♥

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

kanske ska ha hockeyhjälm när man går ut idag så man inte krockar huvudet mot solens strålar!

2011-04-26 @ 11:18:38
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback