bowling

2011-04-07 / 11:21:37

har ju glömt att berätta de här i bloggen, att vi bowlade i lördags..
Jag, Victor, Bob, mamma och pappa..
Efter en omgång lyckades jag hitta ett perfekt klot och de rulla på riktigt bra och jag vanna ndra omgången med 41 poäng mer än 2an.
Men i 3e omgången kom några små skitungar och spela på banan bredvid oss och började sno mitt klot. Vilket resulterade i att jag sänkte mig och då lyckades både bob och pappa gå om mig.. Men jag lyckades i alla hålla mig kvar på pallen och ta hem 3e platsen.
De slutade med att Pappa tog hem första platsen, bob blev 2a, jag 3a, Victor 4a och mamma tog hem sista plats men hon vaer nöjd ändå..
Vilket även jag var, då jag lyckades vinna över åtminstonde Victor.

Satt nyss och klickade runt lite..

     

Skulle jag fått ha något av dessa klot i rätt vikt och storlek skulle jag spela bowling varje dag om jag kunde..

jisses så roligt det är att bowla!

Bara de jag ville säga..

På återskrivande

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback