Fredagen

2011-04-27 / 08:53:35

forts. Påskhelgen

Efter vår mysiga tripp till Göteborg och middag med familjen har vi hamnat på fredagen.
En dag då vi inte hade något inbokat.. Fick bli lite som den blev. Vi började med att ta en sovmorgon, vilket var riktigt skönt om ni frågar mig :p

Efter frukost med familjen dressade vi om till sommarkläder, då det var ca 20 grader ute och solen stekte som tusan. Vi tog med oss hela familjen och åkte till Spiken. En mysig hamn där det var väldigt fint och hade jag velat
skulle jag kunnat badat i Vänern. Vilket jag givetvis inte gjorde!
Vi satte oss på en uteservering och tog en glass i solen. Mycket mysigt.


här är Spiken från ovan

När vi var nöjd där tog vi kärran vidare till Läckö slott där Tom fick briljera lite med sina kunskaper. Och vi andra var nöjda med vår personliga guide.


Läckö slott

På eftermiddagen fick det bli Grilldebut för i år. Grillmästare Victor gjorde ett mycket bra jobb vid grillen.
Efter en god middag blev det kortspel och mys innan vi kröp i säng.

Vad vi gjorde under Lördag,Söndag och Måndag får ni veta i kommande inlägg. Håll utkik!

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback