gameday

2011-04-16 / 12:07:06
Ruskigt dålig uppladdning för matchen idag må jag säga..
Låg hela kvllen igår och kved för jag hade så fruktansvär ont i magen. Lyckades till slut somna och sov hela natten utan problem, men när jag vakna i morse var magen fortfarande lika ond. Så det fick bli en sovmorgon istället.
Var tänkt att kliva upp när Victor åkte på jobbet, äta en bra frukost, ta en långpromenad, äta lunch sedan åka på samlingen. Men istället blev det som sagt sov morgon, frukost och här sitter jag nu. Halvseg, ont i magen och inte jättetaggad för match faktiskt..
Bara o rycka upp mig helt enkelt! Ska strax hoppa in i duschen och hoppas på att vakna till.. Sen borde jag kanske ta en promenad för att få lite liv i kroppen också?

Samling 15.45 - matchstart 16.15. Kom igen nu Sandra!!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback