i bloggandets stund

2011-04-15 / 17:23:15
Äter lite yoghurt med flingor i väntan på att Victor ska komma hem så vi sen ska äta lite middag.. Frågan är bara vad?

Dagen har varit en bra dag.. Träffade Emilinda och Sofia på stan, vi kikade runt lite innan vi tog en fika på Wedan. Sedan kika vi runt lite till på stan. Efter de åkte jag och Emilinda hem medan Sofia hoppade in och jobba lite extra. Jag o E tog en promenad runt berget, otroligt skönt. Och sen hjälpte hon mig att slinga håret. Vilket blev riktigt bra.. Så nu sitter jag här, nyslingad óch nöjd..

Som sagt är det fredag idag och jag gillar de. Ska mysas och ta de lugnt bara!
Imorgon är det match mot Ope. Tagga till !

Hörs då

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback