kluven

2011-04-14 / 16:21:30

Då var jag inne igen..

Har varit ute i finvädret och njutit.
Tog mig en promenad in till stan, gick förbi banken och fixade kompleterande uppgifter till deklarationen sen kika jag runt lite på en del affärer. Gick sedan förbi MQ för att säga hej till min söte vän. Vilket slutade i lunchdejt på Wedan. Mysigt! :)

Fick nyss ett samtal om arbetsintervjun och nu är jag väldigt kluven. Vet absolut inte hur jag ska göra. Nu är jag väl tagit tag i fotbollen och vill försöka göra en bra säsong i år. Så kanske jag måste offra en hel del träningar och matcher? Vill jag de?
Svårt de blev! Har till imorgon på mig att bestämma..

Snart middag sen Jämtkraft.

PUSS

victor ♥


Kommentarer
Postat av: sofiai

jobb är pengar! tänk på de!!!:)

2011-04-14 @ 20:27:48
URL: http://sofiaingebrigtsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback