läskig dröm

2011-04-12 / 12:17:59
Vaknade i morse och var säker på att klockan skulle ringa när som helst så jag låg och väntade..
Men den ringde aldrig så var tvungen att kika vad klockan var och den stod på 03.10. Jag vände mig då om och försökte somna om. Lyckades lite halvt somna, men drömde konstant tills jag vaknade igen kl 05.20. En riktigt skum dröm.
Det började med att jag, KT mfl. satt på en extremt brant läktare och kollade på fotboll. Men helt plötsligt var läktaren en trappa och vi stod i kö för att komma in i en dörr längst upp på den trappan. Det var väldigt mycke folk som köade och folk började puttas. Jag råkade ramla in i en gigantisk kille som då blev skogstokig och tyckte att det var mitt fel att det puttades. Han tog då tag i mig och tryckte först ner mig på golvet. Efter ett tag försökte folk ta sig ut från rummet, som helt plötslgit blivit någon slags skoaula(?). Den gigantiska killen(DGK) började hota folk, ink mig. Två av mina vänner började låtsas skjuta på han och sprang sen därifrån och kvar var jag, själv, med DGK. Han började mordhota mig och slog mig m.m. Efter en stund lyckades jag ta mig därifrån och smita in på en toa. Men innan jag visste ordet av de så stod han bakom mig, inne på toan. Livrädd som jag var gjorde jag excakt som han sa. I nästa ögonblick var vi hemma och han stod med en pistol riktad mot mig när vi kom in genom dörren. Han puttade sedan in mig i huset. Jag sprang fram till mamma, viskade att han stod i hallen med en pistol. Sen gömde jag mig inne i en walk-in-closet. Oche fter de vaknade jag!
Jag var livrädd när jag vaknade och ville verkligen inte somna om.. Sjukt att man kan komma ihåg en dröm så väl. Men den var så verklighetstrogen samtidigt som den inte var de.. DGK var en kille som o verkligheten bor i Strömsund och faktiskt så är det inte första gången jag drömmer att han mordhotat mig. Läskigt!

Får verkligen hoppas att jag slutar drömma såna här drömmar.. Uscha!

Japp då har jag lyckats fördrivit ännu lite tid..

Har även sökt ännu ett jobb idag. Snart måste de väl vara någon som vill ha mig?

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback