spela eller inte?

2011-04-07 / 10:40:51
Svårt att bestämma mig..
Ska jag spela fotboll eller inte i sommar?
Var och tränade igår med ström på grusplan och min vackra vän Jossa var med vilket gjorde det hela mycket roligare!
Imorgon har jag sagt ska vara min sista match, endast pga att J också ska vara med..
Men både jag och ni vet väl att det förmodligen inte lär bli den sista i alla fall.
Eller jag vet inte.
Har ju inga skor längre heller som är något.. Det är hål i dom och de har spruckit lite överallt.
Så ska jag fortsätta spela fotboll finns det tre saker jag definitivt måste göra.
Nämligen:
Köpa nya skor
Träna rehab för knät (viktigt viktigt)
Träna upp kondition och styrka

Kändes de så lockande?
Vet inte har jag ju sagt!

Vad tycker ni kära läsare?
Hjälp mig är ni snäll!

Ska i alla fall satsa allt jag kan imorgon på att avsluta snyggt..
Så jag kan vara nöjd i fall det skulle vara så att det är min sista match..

Återkommer senare med en dags uppdatering

En liten snikpik på dagens är att jag har en hemlig lunchdejt den här veckan också.
Med vem får ni veta senare :)

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback