tagit igen lite tid med flickorna

2011-04-26 / 19:33:44

Arbetsintervjun gick väl bra. Men är rätt osäker på om jag kommer kunna få jobbet. Tror jag har för lite erfarenhet, men vi får hålla tummarna helt enkelt!

Efter jag var klar blev det en fika med sötSofiamin, prata lite strunt och kika runt lite på stan.. När hon återgick till jobbet begav jag mig till saknade-fina-Emmis och tog igen förlorad tid. Hade en massamassa att prata om då det är alldeles för länge mellan gångerna vi ses nu. Om man jämför med förut då vi träffades flera gånger i veckan och åtminstonde smsade varje dag! Bättring!!

Okej people, en liten sammanfattning av helgen med Victor och hans familj kommer i nästa inlägg..

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback