Bussresa till stan

2011-12-26 / 19:47:12

Sitter i skrivandets stund på bussen till Östersund. Första gången som det känns lite jobbigt att åka hem faktiskt. Men endast pga att lägenheten är tom och jag kommer måsta sova själv i natt. Gillar de verkligen inte. Men jag överlever nog!

Bakom mig på bussen har jag fyra "småpojkar". De är väl kanske i 18års åldern och de sitter och överträffar varann hela tiden. De har varit med tjejer hit och dit. De har druckit si och så mycket på lite och ingen tid alls. De minns inget från vissa kvällar, men ändå kan de sitta och berätta för varann vad de gjort på fyllan. Förstår dock inte hur det går till. Men coola är dom ju?
Lite roligt och lyssna på dom faktiskt.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback