Tisdag 13 december

2011-12-13 / 10:02:53
Hej och trevlig Lucia på er kära läsare!

Vädret ute är alldeles underbart idag. Bara 1- , knallblå himmel och och solen är på väg upp. Perfekt!
Men tyvär sitter man ju inne på jobbet idag. Och som grädde på moset så är min rygg fortfarande en pain in the as! Funderar på att ringa någon ryggknäckare eller nått. Måste få ordning på de här!

Har fixat in lite bilder på datorn till morgonen också. Så har beställt en extra liten julklapp till mormor och morfar. De tycker jag att dom är värd!

Ikväll blir det hockey här i Strömsund och jag får finsällskap av min kära vän Emilinda. Ska bli trevligt!

De var allt för tillfället
Återkommer senare

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback