glädjetårar

2011-02-11 / 11:57:29

Glädjetårar har blivit lite av min grej nu för tiden.
Kan nämligen inte förklara hur sjukt lycklig jag är och att det överrumplar(stavas?) mig med känslor ständigt. Därav dessa tårar. Men så länge det är av glädje så tycker jag det är alldeles underbart!
Alldeles nyss, när jag satt och läste igenom SofieCs blogg så kom dom där tårarna fram igen. Och nu undrar väl ni varför?
För att hon hade lagt ut en musikvideo på självaste HåkanHellström. Vilket gör mig så fruktansvärt nostalgisk och lycklig. Hovet 13 nov 2010 kommer jag Aldrig glömma!
Och imorgon är det dags igen. Denna underbara man kommer hit till min stad. För att uppträda för mig! Gud så jag längtar och jag kommer förmodligen vara lyckligast i världen, åter igen!
Har tjatat sönder Victors öron de senaste veckorna om den här spelningen. Så ingen är nog gladare än han att den snart är över. Men om ni känner mig rätt, så lär jag prata om spelningen i flera veckor efter också..
Underbara liv, victor och Håkan!

De underbaraste och bästa av allt är ändå att jag får vara här i stan och mysa med min Victor varje dag. Och jag älskar de!

Nu ska jag slå på min HåkanH spellista på spotify och dansa runt i lägenheten, så de så!

Kan inte sluta le


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback