Hon Emilinda Wallin och jag

2011-02-25 / 11:56:17
Min vän och som många anser, andra hälft, Emilinda fyllde 21 gamla år igår..
Måste därför tillägna henne ett litet inlägg här och säga Grattis tiotusen gånger om och inte ens så många gånga räcker.. Hon, min vän, är en bra vän som har gjort mig till en helt ny och bättre person. Hon är en vän som jag inte skulle klara mig utan och en vän som alla borde vara avundsjuk över att dom inte har. Kan lova er, kära läsare att alla superlativ i världen kan inte förklara vilken vän hon är.. Hand i hand ska vi ta oss an framtiden och göra den till den bästa nånsin!
Du och jag mot världen min käre vän..

All kärlek och lycka till dig bara för du är min Bästa Emilinda!



Ikväll vankas utgång för att fira denna vackra varelse.. Så people, se upp för här kommer vi och det lär bli galet skoj!
Tagga till nu!

Ha en bra kväll läsare
För de tänker vi ha!

PUSS på er

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback