inte min grej

2011-02-26 / 23:42:27
Har haft en helmysig kväll med min käre vän Sofia!
Thaimat till middag, chips, gurka och dipp till melodifestivalen.. alldeles perfekt lördagkväll!
Men nu är det tomt i lägenheten och jag är sjukt mörkrädd. Inte min grej.
Tänkte att jag ska sitta vaken länge så jag somnar direkt när jag lägger mig i sängen. På så vis slipper jag ligga där och stressa upp mig över att jag måste sova själv i mörkret.. De lär nog gå bra, hoppas jag!

Har även lite smått magvärk och ångest över att åka till Strömsund imorgon och stanna där en vecka. Får tänka på det positiva, jag får jobba! Men sjukt vad jag kommer längta tillbaka till stan. De vet jag redan nu..

Uscha! Inte min grej att vara hemma i Ström längre. Inte min grej att sova själv i en mörk lägenhet. Inte min grej att vara ifrån Victor helt enkelt!

Men nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att få sova lite.

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback