Wäääh

2011-02-01 / 11:50:28
Döda-mig-lite-långsamt vad less jag är nu!

Har ett alldeles underbart liv men en liten sak saknas..
En liten sak som skulle göra att jag kan flytta in till stan på riktigt och inte känna mig dum för att jag inte kan betala för mig o sånt!
Blev en aning besviken igår, igen. När jag insåg att mitt drömjobb försvann på två sekunder. Från att hoppas och vara på alldeles för bra humör till att bli grymt besviken och nere. Att ett litet jobb kan göra en sån sak med en. Men jag vet hur viktigt det är med ett jobb. Så jag måste skaffa mig ett NU!
Fyyyyyyyy vad jag avskyr detta vuxenliv..

Dagen lär inte bjuda på mycket. Vet att det var något jag skulle göra på stan, så lär bli en sväng på stan. Men vet just nu inte varför. Ska även ta en promenad tänkte jag. Sen får vi se om jag får träffa Emilinda något ikväll kanske? :)

Bara elva dagar kvar nu.. Lycka

Ha en bra dag läsare

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback