wiiiiiehejjooooooiiie!

2011-02-16 / 10:21:30
Lyckalyckalycka!

Håkan Hellström i lördags var grymjävel!
Hade sänkt förväntningarna en aning från spelningen på hovet. Vilket kanske var nödvändigt då de blir en helt annan typ av spelningen på folkets hus här i Östersund. En mysigare och mer intim spelningen. Fortfarande grymt bra och känlomässig, nästan känslosammare än på hovet. Men inte lika maffig. Aja ni förstår. Han var grym helt enkelt!
Två timmar av ren och skär glädje.. Att stå och klappa händerna, småstudsa, konstant le som ett litet barn på julafton och sjunga med till halsen brinner. De är lycka!
Att även få dela detta med sin bästa vän Emilinda och den bästa brorsan i hela världen gjorde inte saken värre.. De enda som saknades denna kväll var min Victor..
När Håkan avslutade sin spelningen med att önska sig en inbjudan till Storsjöyran tror jag ingen blev lyckligare än jag. Min stora önskan, att få se Håkan på stortorget igen. Och kära läsare, så blir det!
Obligatorisk närvaro för alla, ni får inte missa detta!

Tror ni förstår vid det här laget hur bra jag tycker att denna människa är. Han Håkan Hellström!

Så nu övergår vi till en kortare uppdatering om vad jag gör just nu på dagarna istället..


Som ni förmodligen redan vet, dom som känner mig, så spenderar jag mina flesta dagar i Östersund. Och som vanligt älskar jag de!

Men nu för tillfället är jag hemma i Strömsund och gör lite nytta.. Åkte hit igår morse halv 7 för att jobba lite. Dock återvänder jag redan i eftermiddag till stan igen. Då har jag slitit färdigt. Men jag klagar inte!
Ikväll är det sista hemmamatchen för ÖHC också och den är emot Sollefteå. Vi får allt se hur det kommer gå.. Är faktiskt, helt ärligt, lite orolig att det inte kommer gå vägen. Men ska hålla tummarna allt jag kan för att de ska de!

Imorgon är det torsdag och dagen efter de, Fredag!! Då kommer min käre vän Josefine till stan och jag läääängtar! Då ska vi fira henne med mysmiddag eftersom hon fyllt 20 stora år.. OCh på lördag ska jag och J göra något jag aldrig trodde jag skulle våga göra. Men de ska bli spännande! Ser verkligen fram emot den här helgen..


På återskrivande kära läsare

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback