hej bloggen

2011-01-31 / 13:18:36

fortsatt dålig uppdatering, ber om ursäkt för de!

Har så lite, men ändå mycket, att göra i mitt liv just nu. Därav utebliven uppdatering här!
Tänker inte ens påstå att jag ska försöka förbättra mig för det blir ändå aldrig så..

Vad har hänt sen senast då?

Jobbade onsdag-torsdag på handelsbanken i Hammerdal.
Fredag blev en oplanerad men planerad dag.. Började med lunch på stan med Sofia. För att försöka ta igen missad tid. Skärpning på oss nu!
Efter de lite kik på stan innan jag mötte upp Emilinda för en tripp till lillänge. Där vi inhandlade mat m.m för en mysig hemmakväll med god middag. Som lite otippat(?) slutade med utgång på Olles. Där vi fick sällskap av Victor mfl. Kvällen blev betydligt längre än väntad. Men roligt hade vi allt :) Tack för de!
Lördagen blev en mysdag. Lunch med Martina och Emilinda, kik på stan och sedan inhandling för Tacos till middag och sedan semelbakning. Trevligt sällskap även denna kväll men blev ett betydligt tidigare avslut eftersom vi alla var dyngtrött.
Söndagen bjöd på en förtjänt sovmorgon efter de frukost, promenad runt berget med EW sedan vidare till Klanghallen för lite hockey. Som dess värre inte sluta som önskat. Men men bara att ladda om!
Känns som att mitt liv är alldeles underbart just nu och jag tänker absolut inte klaga!

Vad händer härnäst?

Idag, måndag, har hittills inte bjudit på särskilt mycke. Vilket är självvalt. Tog en lite sovmorgon till 10 sedan slötid framför tvn. Funderar nu på att ta en liten promenad för att sedan gå och handla lite middag innan herrn i huset kommer hem. Kvällen planeras avrundas på Pause med trevligt sällskap :)
Imorgon har jag ingenting inplanerat än.. Lär kunna bli en sväng på stan men annars vette tusan. Vid bra väder kan det ev. bli en promenad. Återstår att se.
Onsdag blir det hemresa mot ström för att sedan återvända till stan på torsdag igen. En snabbvisit för att träffa släkten och bli lite firad med middag och så..
Fredagen vet jag faktiskt inte riktigt hur den ser ut. Får ju varken fråga eller veta så jag uppdaterar om de senare :p De enda jag vet är att det är min födelsedag, så glöm inte de gott folk ;)

Något annat?

Jag är sjukligt nervös inför söndag, då jag ska spela fotbollscup. Har varit nervös några dagar nu och det blir enbart värre. Tänk då på lördagkväll? Vad tusan har jag gett mig in på.. Prestationsångest x 1000! Bläää!
Aja de får gå som de går..

Någon som vill hjälpa mig!?

ANNA MÅRTENSSON?
Vad hände med min bloggdesign?
Någon som känner sig manad att hjälpa mig med detta?
Vad som helst blir bättre än min paintgrej som jag klippt ihop :p
SNÄLLA, NÅGON??

Men nu ska jag hoppa in o duschen..

På återseende kära läsare

PUSS

VA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback