att jag inte har ett pass

2011-07-06 / 12:24:00
ÅH!
Sitter och kolla resor till Grekland på måndag. Mindre än 4000/pers och vecka är inte farligt.
Gud så jag skulle vilja boka en resa och bara fara iväg. Men har ju inget jäkla pass, så kan inte göra de..
Dessutom skulle vi missa Håkan också. Fördelar vs nackdelar helt enkelt..
Kollade även på resa direkt från Östersund men de finns inte för ens i augusti och då har ju mannen i huset börjat träna på is så då blir de nog svårt att få med honom kan jag tro..
Vill utomlands och till riktig värme! Ge mig ett pass tack!

Måste sluta kolla efter billiga resor nu för det är inte aktuellt helt enkelt. Jäkla skit!

Kommentarer
Postat av: anna.

men åh, det är bara att ta en kortstrumpa, klippa hål vid tårna sen rulla ihop den. klart! :D

2011-07-06 @ 12:46:00
URL: http://birdwings.blogg.se/
Postat av: Emilinda

Favvis, vi struntar i våra hockeygrabbar när de går på is och åker du och jag;) <3

2011-07-06 @ 15:58:44
URL: http://emilindawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback