dag tre efter semestern

2011-07-20 / 09:49:31
Den här dagen var det jobbigt att kliva upp..
Gick och la mig strax efter 22 igår och somnade direkt. Vaknade i morse av en puss på kinden, underbart!
Men sedan somnade jag om och skulle vänta tills min egen väckarklocka ringde, 07.40. då var jag död!
Var och fortfarande ÄR. Mitt huvud spränger, de är tusen grader varmt här inne och jag suktar efter min förmiddagsbanan som ligger och väntar..
Om inte min kropp bättrar sig och börjar bli piggare snart så måste jag kolla upp de här.. Börjar bli orolig över mig själv. Förstår inte varför jag är trött och slut i kroppen, nu då och alltid typ..

Hoppas verkligen jag vaknar till ordentligt snart och att resten av dagen blir lite lättsammare. För ikväll ska jag ha tjejmys med mina fina vänner! Middag hos Emilinda i Lugnvik och jag ser verkligen fram emot de.. Ska bli väldans trevligt!

Ska försöka ta mig i kragen och lägga in lite bilder från semestern någon dag också. Har varken haft ork eller tid sen jag kom hem! Väskan står fortfarande packad bredvid sängen. Orkar verkligen inte packa upp den!

På återskrivande kära läsare

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback