Hungrig tjej

2011-07-26 / 11:15:58
Är så sjukligt hungrig så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Och det är mer än en timme tills jag får gå och äta. Frågan är hur tusan jag ska klara mig?

Har dessutom flygande jakob som jag gjort själv till lunch och de är jag inte så jättesugen på. Men de lär nog gå ner så hungrig som jag är nu!

Har även lite beslutsångest hur jag ska göra ikväll.. En promenad runt berget + sola? Eller hem och äta sedan en sväng på stråket?
Är jag fortsatt trött när jag kommer hem så blir de nog inget av de. Då blir det middag sen slänga mig i soffan. Känns som jag åtminstonde borde göra något vettigt. Men vi får se..

Funderar starkt på att ta en runda på stan någon dag också. Har hittat någrsa saker jag skulle vilja införskaffa inför hösten. Dessutom ett par nya skor. Funderar på ett par vita converse. Vad tror man?
Köpte i alla fall en ny väska igår. En senapsgul lite större axelväska. Fick plats allt jag behövde i morse, plånbok, lunchlåda och bananer. Plus en halsduk som utfyllnad. Perfekt storlek enligt mig!

Längtar för övrigt groteskt mycke tills jag får ta på mig min dunjacka nu.. Mysigt ju !

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback