måndag än en gång

2011-07-04 / 09:30:28

Vilket trög morgon de var idag..
Vaknade vid 5 tiden i morse och kunde sen inte somna om. Trodde jag försovit mig så låg och vänta på klockan skulle ringa, så vågade inte somna igen. Men så är de på måndagar för mig. Kul!

Men nu är jag i alla fall vaken och jag var i tid på jobbet..

Det har varit en bra helg, har fått sovit igen mig och nu mår jag bra igen. Förra veckan var en riktigt plåga kan jag lova Er. Men den här veckan består endast av 3½ arbetsdagar för mig. Sedan åker vi som sagt ner till halmstad. Så bara tre jobbiga mornar kvar nu innan jag är ledig! Gud så skönt :)

 

Igår blev de en ordentlig sovmorgon. Tror klockan var 3 när vi plockade bort frukosten från bordet.

Sedan tog vi en sväng ut på Elgiganten, shoppade en ny dammsugare och sedan tog vi en promenad upp på berget. Frösöberget har blivit mitt nya favoritställe. Finns så många mysiga platser där med utsikt över hela stan.. Gillat!

 

Kvällen bjöd på flygande jakob, och sedan en misslyckad cheesecake. Men men..

 

Nä nu vankas de Te!

 

På återskrivande

 

PUSS

victor ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback