sommaren är här

2011-07-06 / 09:02:55

God morgon läsare!

17° C i skuggan kl 07.30 på morgonen i Östersund. Borde man klaga? Njae!

Men de tänker jag göra i alla fall. För jag måste sitta inne. Dåligtdåligtdåligt!

 

Fast jag hoppas inte jag behöver klaga länge till, då vi åker till Halmstad imorgon. Ser ut som de kommer bli rätt fint väder i helgen och till veckan där nere. Och jag bara tackar och tar emot i så fall ja!



De ska bli så otroligt skönt och välbehövligt att få åka bort lite mer än vecka och bara vara. Umgås med varandra, mysa, sola, gå promenader och enbart ha de allmänt bra helt enkelt. Ska bli så otroligt mysigt!

Det jag längtar nästan mest till, är att få gå i bikini och sommarkläder hela tiden. Springa barfota och njuta av sommaren som man ska göra!

Uppdaterar senare

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback