stressad

2011-07-06 / 11:10:46
Määääääh!
Jag vill ut i solen..
Slutar om fem timmar och då hinns de inte slöas i solen.

Då ska jag:
- skynda mig hem
- hänga upp tvätt
- packa
- laga mat

ja de va väl allt.. Men känner mig ändå lite stressad..
Vi blir borta från Torsdag till nästa söndag, så de blir ju över en vecka.
Känns som de blir en del att packa då man inte vet säkert vad de blir för väder och inte heller vad vi ska hitta på. Så man msåte vara beredd på allt! Vilket innebär att hela audin lär vara fullsmockad när vi åker imorgon..

Haha gud vad jag känner att jag tjatar om att vi ska åka. Men jag längtar så mycke plus att jag är lite stressad över att glömma något.. Känner jag mig själv rätt lär jag ju dock packa ner hela garderoben plus lite till. Så skulle jag då glömma något lär de inte vara något dödsviktigt!

Snart lunch!

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback