tisdag idag

2011-07-05 / 08:52:14
Jag sitter här och hade kunnat haft sovmorgon idag men glömde bort den. Lyckat!
Aja nu kanske jag kan få lite andra saker gjorde istället..

Tror inte min kropp är gjord för att jobba. Som ni förmodligen vet, om ni läste min blogg förra veckan, så var jag lite sjuk då. Ont i halsen, feber och så.. Men efter en hel fredagskväll och natt med sammanlagt 18 timmars sömn så kände jag mig pigg på lördagen. Även söndagen bjöd på en sovmorgon som gjorde att jag kände mig prima ballerina.. Men tror ni inte på tusen att jag börjat bli förkyld nu igen? Jag tror det är för att jag måste kliva upp tidigt på morgonen som gör att min kropp strejkar.. funderar starkt på om jag kanske kan jobba 50%, vilket betyder börja 12 och sluta halv 5. Vore väl kanon de? :P

Nä men tror min semstervecka kommer alldeles utmärkt lagomt.. Bara två mornar kvar att kliva upp sedan är den här, den efterlängtade veckan!

Aja, uppdaterar något senare

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback