Torsdag

2011-07-21 / 10:23:27
Hej läsare!

Tänkte skriva god morgon, men de var ett par timmar sen. Så de fick bli Hej istället..

Sitter och suktar efter solen just nu. Vill vara ledig idag och få vara ute och njuta av förmodligen veckans sista sol. Vet hur de brukar bli, när jag får helg då kommer regnet. Lär bli lika imorgon igen ska ni se. Men jag är inte bitter!

Hade planerat att ta tag i mitt liv from. idag. Eller ska åtminstonde börja motionera lite mer. Så börjar med en rask promenad runt berget efter jobbet. Har även planerat in att ta tag och röra lite på mig både lördag och söndag.. Förutom de så är helgen fullspäckad med andra trevligheter.
Imorgon ska jag och fina tjejer göra staden osäker. Ska bli grymt roligt faktiskt!
På lördag får vi finfrämmande av min käre mor och far. De blir familjemiddag med Victors familj och min familj. Den enda som saknas kommer vara Bob. Som för övrigt saknas av mig hela tiden.. Tur att han kommer hem snart!
På söndag har vi inget planerat. Men eftersom mamma och pappa ska sova över hos oss på lördag så lär vi umgås med dom på söndag och göra något mysigt. Får se vad de blir.
Tror hur som helst att de blir en bra helg!

Lovar ingenting, men ska verkligen göra mitt bästa för och få upp några bilder från semestern ikväll.. Vi får se!

Tänkte försöka ta tag och packa upp väskan ikväll också. Rensa ut de som behöver tvättas. Sedan ska jag se till att de blir dammsugat i lägenheten också.. Med vår nya grymma dammsugare, som vi måste köra på nivå 2 av 5 för att den inte ska suga fast och fastna i golvet. Förstår ni vilken bra dammsugare de är då?

Jaja, ska inte skriva världens längsta inlägg.. Slår vad som att det är ungefär 2 av 10 som läst hela inlägget..

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback