Vad tror ni?

2011-07-21 / 13:24:19
Nä nu är de bestämt!

Sitter här och vantrivs med mig själv. Så nu ska de bli ändring. Har blivit så fruktansvärt lat och jag tror de kan vara anledningen till att jag är ständigt trött också. Så nu ska jag göra något Varje dag!

När jag kommer hem från jobbet ska jag minst ta en promenad. Varje dag alltså! För så jobbet är de inte, men de är bra för kroppen.. Enda chansen att jag får slippa är att jag har något annat inplanerat. Så som att träffa en kompis eller något. Vilket inte är så ofta på veckorna, för de orkar jag oftast inte. Så med andra ord, i stort sett varje vardag ska jag göra någon form av aktivitet. Röra på kroppen och få lite energi och ork!

Nu när jag skrivit de här, så blir de pinsamt om jag inte lever upp till de. Så nu är jag så illa tvungen!
Börjar redan ikväll!!

Vad tror ni? Kommer jag hålla mitt löfte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback