What's up with the feelings today?

2011-07-06 / 15:48:28
Skratt
Gråt
Hat
Kärlek
Lycka
Ångest

Känner så mycket, vet inte vart jag ska ta vägen..
Känslorna är överväldigande på något vis. Så underbart på ett vis men ibland inte.

Jag pratar inte om mitt och Victors förhållande nu, för de är brabättrebäst!
Utan livet i allmänhet. Idag har varit en sån dag då tårarna ligger nära till hands ena sekunden medans i nästa så älskar jag allt. Varför är det så? Varför känner jag så?
Kan någon förklara för mig varför det är så?

Ville bara få ur mig de. Ber så mycket om ursäkt kära läsare!
Framöver ska de bli roligare inlägg. Ska ta lite fina sommarbilder och lägga ut tänkte ja !

Vad tror ni om de?

För övrigt vill jag ha Kommentarer också!

Bara en? kanske Två?
Snälla någon kommentar kan jag väl få i alla fall?

PUSS

victor ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

saknar dig min fina, hoppas vi kan ses snart! <3

2011-07-06 @ 21:05:03
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback