Alltså..

2011-06-17 / 10:22:43
Har sådan lust att skriva ut här på bloggen exakt allt vad jag tycker och tänker, men lika snabbt ändrar jag mig. Det är onödigt på något vis. Finns nog folk som kan ta åt sig, fast en del kanske inte borde. Medans en del faktiskt borde göra de, men istället inte gör de. Ja ni förstår..

Anledningen till de här inlägget, är som ni kanske förstått, att mitt humör inte är på topp idag..
En del saker irriterar mig medans en del saker gör mig otroligt jättelycklig. Så är livet och man måste helt enkelt lära sig att leva med de. Men frågan är vad man ska ta emot och inte?
Jag lever på så vis att de som inte gör mig lycklig eller glad på något vis, de kan jag klara mig utan. Har valt att inte spendera tid med folk som enbart tar energi ifrån mig. och självklart spendera så mycket tid som möjligt med dom som jag får något tillbaka av!

Nog skrivet om de där.. Blir nästan bara mer irriterad nu..

Imorgon har jag i alla fall en hel ledig dag, då jag först ska unna mig en riktigt sovmorgon. Sedan är min fina pojke borta så jag blir singel hela dagen. Så jag har bokat in en dejt på stan med Bea imorgon. Ska bli väldans trevligt! Vi har sagt hela veckan att vi ska försöka träffas något, men när man jobbar hela veckorna så orkar man helt enkelt inte alltid. Så imorgon, när båda är singel under dagen, har vi som sagt bokat en dejt..

På återskrivande kära läsare

Snart är det helg!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback