back in town

2011-06-27 / 12:32:46
Hemma igen efter en helg i Straejmie..
Det har varit en mysig helg med familjen och Victor.
Orkar inte skriva så mycket om de. Men det har varit bra helt enkelt!

Även hur kul som helst att få träffa massa fina vänner i Brattbäcken. Blev lite lätt tårögd när jag äntligen fick träffa min fina Emma igen. Var inte igår kan jag lova Er. Så det var nog ett av helgens bästa!

Har även fått sova ut ordenligt i tre dagar, istället för som det brukar vara, två.

Lyckad helg helt enkelt!

Nu är det till att slita i två veckor sedan får jag ledigt en vecka.. Då ska vi, som ni förmodligen redan vet, till Halmstad! Gud så jag längtar.. Jag och Victor i Halmstad. Kan det bli så mycket bättre? Myspys!

Nä vi hörs senare

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback