en sådär morgon

2011-06-21 / 10:32:24

Den här dagen har inte börjat bra.. En riktigt tung morgon faktiskt.

Förutom de så har min magvärk från igårkväll bestämt sig för att stanna natten igenom och även idag tydligen. Tackar jag ödmjukast för? Inte!

Men idag känns det inte som något jättestort bekymmer..

Hoppas på att dagen går fort, för i eftermiddag ska jag middagsdejta med Emilinda på Pause. De kommer blio mysigt! Vi har bestämt oss för att ta igen en hel del missad tid. som jag nämnt förut är det inte lika lätt för oss att träffas längre. Det är ungefär som vi har ett distansförhållande numera. Båda två jobbar, vilket jag aldrig gjorde förut. Plus att vi båda har en person till i våra liv som vi mer än gärna anpassar oss efter. En varsin person som vi vill spendera så mycke tid som möjligt med och det är orsaken till att vi tyvär inte träffas lika mycke längre. Men som sagt, Jag och Emilinda är bra på de där med distansförhållanden..






Du är det finaste jag vet
Du är det vackraste i världen

Du är min ledstjärna och vän
Du är min tro mitt hopp min Kärlek

Du är det finaste jag vet
Du är det dyraste i världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback